“Фудленд“ награђен за најбољи нови воћни сок на свету
Београд, 17. октобар 2008. године – Агенција за страна улагања и промоцију извоза Републике Србије (СИЕПА) саопштила је да је српска компанија “Фудленд“ у оквиру светске конференције сокова “World Juice Innovation Conference“ добила награду “Best New Juice Product 2008“ за најбољи нови воћни сок на свету.
У саопштењу се наводи да је реч о органском соку од шумске јагоде, који се у свету продаје под брендом “Terra Organica“, а у потпуности је српског порекла.
Сваке године у оквиру поменуте конференције награђују се компаније широм света у две категорије – најбољи сок (Best New Juice Product) и најбоље иновативно паковање и прерада сока (Best Innovation in Packaging and Processing).
Сваки номиновани производ оцењује стручни жири, који чине представници водеће светске професионалне публикације за прехрамбену индустрију “Foodnews“, консултантске компаније “Canadean” и светске асоцијације произвођача воћних сокова “SGF“ (Sure-Global-Fair).
Успех “Фудленда“ даје нови значај српској привреди не само у повећању ефеката извоза него и упослености недовољно развијених, а здравих еколошких подручја.
Рејтинг Србије на овај начин значајно расте и омогућава да и други српски произвођачи хране лакше пласирају своје производе у свету.
За ову престижну награду компанију “Фудленд“ је номиновао Агробизнис пројекат УСАИД-а, чији су стручњаци помогли развој маркетиншког плана и промотивних материјала.
Овај органски нектар само је део асортимана органских производа под брендом “Terra organica“ компаније “Фудленд“.
“Фудленд“, као пионир производње органске хране у Србији, поред матичних сокова и нектара, производи органске пекмезе, џемове, компоте, слатка, сирупе, ајвар и печену паприку, при чему се производи под брендом “Бакина тајна“ и “Terra organica“ извозе у више од 20 земаља.
Ова компанија се већ дуже време промовише на међународним сајмовима хране широм света, на којима учешће организује Агенција за страна улагања и промоцију извоза (СИЕПА).
“Фудленд“ је своју препознатљивост укуса и квалитета стекао у производњи конвенционалних производа познатог бренда “Бакина тајна“. Традиционални рецепти, домаћа сировина ручно брана и припремана, као и укус који нас враћа у топлу, бакину кухињу, додатне су вредности који ови природни производи без конзерванса, вештачких боја и арома пружају потрошачима.