Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Економија > Четврти конкурс бесповратне финансијске помоћи за извозни маркетинг

Четврти конкурс бесповратне финансијске помоћи за извозни маркетинг

Београд, 13. март 2008. године – Агенција за страна улагања и промоцију извоза (СИЕПА) расписала је четврти конкурс за доделу 60 милиона динара бесповратне финансијске помоћи малим и средњим предузећима за извозни маркетинг.

У саопштењу ове агенције прецизира се да се износ средстава који може бити одобрен по предузећу креће од 150.000 до 1.500.000 динара, а рок за подношење пријаве је 11. април.

Агенција за страна улагања и промоцију извоза по четврти пут је расписала конкурс за доделу укупно 60 милиона динара бесповратних средстава за српска извозна предузећа.

Средства ће бити додељивана путем јавног конкурса, а трошкови за одабране активности биће надокнађивани у висини од 50 одсто, без ПДВ-а.

Активности и трошкови за које могу бити одобрена средства подразумевају истраживање страног тржишта, учешће на међународним привредним сајмовима у иностранству, израду дизајна новог паковања, као и израду промотивних материјала.

Ова бесповратна финансијска помоћ пре свега је намењена успешним малим и средњим предузећима која се баве производњом робе или пружањем услуга намењених извозу, тренутно немају већинску заступљеност на тржиштима у иностранству, али поседују потенцијал и добре пословне пројекте да то остваре.

У претходна три круга Програма бесповратне финансијске помоћи исплаћено је укупно 165 милиона динара. Од почетка програма, средином 2006. године, средства је добило 269 предузећа од укупно 530 пријављених, а у највише случајева средства су одобравана за учешће на међународним сајмовима и израду промотивних материјала.

Домаћа извозна предузећа изразила су велико интересовање за ПИП, што показује и број компанија које су се пријавиле за тај програм. Помоћ је усмерена искључиво на маркетиншке активности, које у већини српских фирми стоје на последњем месту после трошкова саме производње и организације продаје. Те активности од великог су значаја за све компаније јер без доброг маркетиншког плана и пратећих активности нема ни запаженог успеха на страним тржиштима, додаје се у саопштењу.


Основне информације
Пољопривреда
Индустрија, енергетика и рударство

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs