Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Култура и вера > Неопходно развијати медијску писменост грађана

Неопходно развијати медијску писменост грађана

Београд, 15. децембар 2014. године – Министар културе и информисања у Влади Републике Србије Иван Тасовац најавио је данас на завршници пројекта "Кампања за медијску писменост" да ће то министарство током наредне године започети рад на новој Медијској стратегији.

Фото: Танјуг

Тасовац је на конференцији Медијске коалиције, под чијим је окриљем спроведен поменути пројекат, рекао да је идеја да у стратегији буду разрађена досадашња искуства на пољу медијске писмености, уз додатну, озбиљнију разраду планова на овом плану.

Он је навео да је у процесу медијског описмењавања грађана, развијања критичког мишљења, приступа, анализе и евалуације медијских садржаја, улога ресорног министарства незаменљива.

Само тако можемо бити сигурни да смо успели да заокружимо процес на ваљан начин и да учинимо велики корак за добробит долазећих генерација, које треба што боље да разумеју медијску сцену, испреплетану професионализмом, али и непрофесионализмом, новим технологијама, истраживачким новинарством, економским интересима и политиком, истакао је министар.

Током реализације пројекта, која је трајала 15 месеци, одржани су семинари за ученике средњих школа, наставнике и новинаре, дебате о горућим медијским питањима, радило се на формулисању Етичких препорука за онлајн новинарство, едукативним брошурама и урађен је онлајн ресурсни центар на тему медијске писмености www.медијскаписменост.нет.

Главни циљ пројекта јесте борба за информисаног грађанина, независно новинарство и слободу медија.

На скупу су приказани и промотивни видео-спотови које је Медијска коалиција направила за кампању подизања свести у медијској сфери, као и радови младих аутора са конкурса "Не дај да те спинују".


Мултимедија
Viva Vox – Новогодишњи концерт у Генералној скупштини УН у Њујорку (14. јануар 2013. године)

EXIT 2008 (одломак)

Финално вече "Песме Евровизије" 2008. у Београду (одломак)

Гуча 2007: Концерт Горана Бреговића (одломак)

Гуча - заштитни знак Србије (одломак)

Србија - победник "Песме Евровизије" 2007. (одломак)

Врста датотеке: Real Media. Извор: Радио-телевизија Србије

Прочитајте и
Помоћ настрадалом манастиру Хиландар
Дигиталне слике сачувале оно што је ватра уништила у Хиландару
ФОТО ГАЛЕРИЈА: ШЕСТ ВЕКОВА СРПСКЕ ПРЕСТОНИЦЕ

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs