Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Економија > Отворен Контакт центар Пореске управе

Отворен Контакт центар Пореске управе

Београд, 19. април 2010. године – Министар финансија у Влади Републике Србије Диана Драгутиновић данас је званично пустила у рад Контакт центар Пореске управе који треба да омогући бољу комуникацију пореских обвезника и те управе.

Драгутиновић је том приликом навела да је у отварање овог контакт центра уложено приближно 2,7 милиона евра и изразила очекивање да ће он допринети повећању броја пореских обвезника који ће на време извршавати своје обавезе.

Такође, то ће утицати и на целокупно побољшање имиџа Пореске управе, указала је она и најавила да ће контакт центри бити отворени у свим већим градовима и општинама у Србији.

Према њеним речима, улога Пореске управе јесте да учини поштовање закона једноставним, а непоштовање закона непопуларним и да истовремено буде сервис пореским обвезницима и принуда за оне који вољно избегавају плаћање пореза.

Драгутиновић је истакла да отварање Контакт центра представља део опште реформе фискалног система, која има за циљ да се изменама пореских прописа подстакну привредни раст, запосленост и извоз, а с друге стане ограничи јавна потрошња и више опорезује општа потрошња.

Министарство финансија, како је објаснила, ради на свеобухватној пореској реформи кроз смањење фискалног оптерећења на зараде и повећање пореза на потрошњу, као и на припреми закона о фискалној одговорности и на изменама закона о порезима на доходак, добит и имовину.

Директор Пореске управе Драгутин Радосављевић оценио је да пуштање у рад Контакт центра представља још један велики корак у модернизацији те управе.

Он је објаснио да је циљ центра да буде свакодневни сервис клијентима кроз јасну и прецизну комуникацију и давање информација, упутстава и одговора на многобројна питања пореских обвезника.

Радосављевић је указао на то да ће Контакт центар у првој фази пружати опште информације о пореским прописима путем телефона, електронске поште и веб сајта, док би у другој фази следеће године требало да пружа и друге појединачне информације.

Он је прецизирао да су бројеви телефона Контакт центра за позиве са фиксног телефона 0700/700-007, а за позиве са мобилног телефона 011/33-10-111, и додао да је радно време тог центра од 9 до 15 часова.

Шеф Делегације Европске уније у Србији Венсан Дежер рекао је да је Делегација ЕУ издвојила приближно 2,5 милиона евра за овај центар и нагласио да је то један од пројеката који показују јасну опредељеност Уније да подржи Србију у административним реформама.

Дежер је изразио очекивање да ће новоотворени центар допринети бољем односу Пореске управе и обвезника и унапређењу добровољног испуњавања пореских обавеза у Србији.


Основне информације
Пољопривреда
Индустрија, енергетика и рударство

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs