Београд, 18. март 2010. године – Министар трговине и услуга у Влади Републике Србије Слободан Милосављевић отворио је данас у Палати Београд Центар за заштиту потрошача који ће деловати у оквиру Одељења за заштиту потрошача Министарства трговине и услуга.
 |
Фото: Танјуг |
Милосављевић је истакао да ће овај центар бити место где ће потрошачи моћи да добију информацију, едукацију и помоћ, што ће бити само увод за доношење новог закона о заштити потрошача, који је у завршној фази и требало би да буде усвојен до краја другог квартала ове године.
Министар је указао на то да ће усвајањем новог закона заштита потрошача бити на нивоу Европске уније, и додао да је то један од ретких прописа везаних за свакодневни живот.
Према његовим речима, у оквиру овог центра радиће и кол-центар, са бесплатном телефонском линијом 0800-103-104 за пријаве потрошача.
Он је нагласио да ће стручњаци у овом центру, заједно са организацијама потрошача и Центром за медијацију, радити на решавању проблема и развоју вансудског решавања спорова, при чему ће се медијацијом смањити време и трошкови спора.
Такође, у центру ће се организовати саветовања и едукације свих учесника на тржишту и редовне конференције за новинаре о актуелним проблемима потрошача.