Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Економија > Додељена признања “Најбоље из Србије 2009”

Додељена признања “Најбоље из Србије 2009”

Београд, 22. децембар 2009. године – Министар трговине и услуга у Влади Републике Србије Слободан Милосављевић присуствовао је данас завршној свечаности и додели признања “Најбоље из Србије 2009” одржаној у Привредној комори Србије.

Милосављевић је оценио да је промовисање најбољих посебно значајно у години кризе, и додао да је у 2009. години било теже издићи се изнад објективних околности него претходних година, носити се са проблемима, победити конкуренцију и што је најважније, задржати висок рејтинг код потрошача.

Председник Привредне коморе Србије (ПКС) Милош Бугарин истакао је да поменута акција има вишеструки значај, јер поред тога што подстиче такмичарски дух, добија и традиционалну димензију.

Бугарин је указао на то да се на тај начин омогућава боље позиционирање брендова на тржишту, и то не само на локалном, већ и на регионалном.

Он је нагласио да је број кандидата за награду у 2009. години, и поред кризе, био највећи до сада, и прецизирао да је у избору најбољих брендова у оквиру акције “Најбоље из Србије” за шест година учествовало више од 2.000 компанија.

Према његовим речима, ове године се по први пут гласало и путем Интернета, тако да је своје мишљење о компанијама и производима дало приближно 3.000 грађана Србије.

Традиционалне награде додељене су компанији “Бамби – Банат” за плазма кекс, пиву “Туборг” фабрике из Челарева, “Карнексу” из Врбаса, “Месер – техногасу” из Београда и тенисеру Новаку Ђоковићу, као најбољим брендовима из наше земље у 2009. години.

За награду је ове године конкурисало 240 компанија са више од 300 брендова, а за најбољи робни бренд у категорији “Роба свакодневне потрошње” проглашен је плазма кекс, док је најбољи корпоративни бренд у истој категорији “Карнекс” из Врбаса.

Најбољи страни робни бренд са статусом домаћег робног производа у Србији је “Туборг” пиво компаније “Карлсберг Србија” из Челарева, а најбољи страни корпоративни бренд у земљи је “Месер техногас”.

Награда за најбољи лични бренд у функцији промоције Србије ове године додељена је тенисеру Новаку Ђоковићу.

Ове године награде су додељене у укупно 17 категорија. Награђени су, између осталих, и Београдски сајам за сајамске манифестације у категорији “Услужна предузећа-корпоративни бренд-бренд услуге”, “Делта макси” у категорији “Услужна предузећа-корпоративни бренд-велика предузећа”, “Симпо Врање” у категорији “Трајна потрошна добра-корпоративни бренд” и други.

Добитници награда су и “Рајфајзен банка”, “Дунав осигурање”, “Државна лутрија Србије”, саобраћајно предузеће “Ласта”, “Хемофарм”, “Књаз Милош”, “Мона” и Комерцијална банка.

Доделу признања организовали су Министарство трговине и услуга, Привредна комора Србије и дневни лист “Привредни преглед”.


Основне информације
Пољопривреда
Индустрија, енергетика и рударство

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs