У организацији СИЕПА одржан пословни скуп "Дан купаца"
Београд, 2. децембар 2009. године – У организацији Агенције за страна улагања и промоцију извоза Републике Србије (СИЕПА) данас је одржан пословни сусрет представника седам немачких и аустријских компанија и више од 30 српских добављача.
Стране компаније које су се представиле у Београду су BBG (производња пољопривредних машина), BMTI (производња металних конструкција), Ferro (индустријске инсталације), Hoffman & Co. (компоненте за ауто-индустрију, железнице и белу технику), NGR (производња машина за рециклажу), Umdasch (производња машина) и Wittur (производња компоненти за све врста лифтова и електричних подизача).
На скупу су присутни и представници више од 30 српских фирми, који ће са немачким и аустријским купцима одржати више од 100 састанака, при чему се очекује да ће ови сусрети у наредних шест месеци резултирати конкретним уговорима.
Иницијатори пословног сусрета су СИЕПА и организација BMÖ, коју су основале аустријске и немачке компаније у циљу заједничког наступа у потрази за добављачима делова, компонената или услуга широм света.
Аустријски BMÖ окупља више од 300 компанија, од којих су неке светског реномеа (Magna Stajer, Simens Austria), и друге.
Ово је последњи пословни сусрет домаћих и страних компанија који је СИЕПА организовала у оквиру акције „Дани извоза“, која ће бити завршена 10. децембра доделом награда за најбољег извозника 2009. године.
Као и претходних година, награде за извозника године додељују се у четири категорије – за најбољег извозника године, за најбољи нови извозни производ, за освајање новог тржишта, као и за најбољег извозника у категорији малих и средњих предузећа.
Волксбанка Србија ће најбољем избознику у категорији малих и средњих предузећа доделити 15.000 евра за унапређење извозног потенцијала, компанија „DHL International“ Београд ће добитнику у категорији освајање новог тржишта доделити награду у висини од 15.000 евра у услугама извоза, док ће у категорији најбољи нови извозни производ фирма „Оранж студио“ добитнику осмислити маркетинг кампању у вредности од 15.000 евра за нови њихов производ.
Компанија „Микроелектроника“ ће ове године бити званични партнер догађаја.