Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Економија > Почела обука стечајних управника за рад у систему ЕРС

Почела обука стечајних управника за рад у систему ЕРС

Београд, 21. мај 2009. године – Агенција за лиценцирање стечајних управника (АЛСУ) саопштила је да је у циљу унапређења професије и квалитета рада стечајних управника, али и укупног стечајног система, развила Систем за аутоматско вођење стечајних предмета и електронско извештавање (Electronic Reporting System – ЕРС).

У саопштењу се наводи да је овај програм развијен у сарадњи са Програмом за реформу стечајног и извршног поступка (БЕС) који финансира Америчка агенција за међународни развој (УСАИД).

Систем је од марта ове године у фази интензивног тестирања, а обука свих лиценцираних стечајних управника у Србији започела је 18. маја и трајаће до половине јула.

Директор Агенције за лиценцирање стечајних управника Весна Гаћеша рекла је поводом започињања обуке стечајних управника за рад у систему ЕРС да је то корак у правцу стварања квалитетног и ефикасног законског оквира за функционисање стечајног система и развој професије лиценцираног стечајног управника.

Едукацијом и обуком, али посебно надзором над радом стечајних управника, ова агенција уложила је велике напоре како би повећала углед и интегритет професије стечајног управника, а тиме допринела и интегритету самог стечајног система у Србији, навела је Гаћеша.

ЕРС представља јединствен информациони систем у овом делу Европе намењен стечајним управницима, будући да је у потпуности у складу са домаћим правним оквиром и потребама корисника, а да при томе има уграђене и најбоље механизме проистекле из домаће и међународне праксе.

Овај систем ће омогућити стандардизацију праксе стечајних управника, аутоматизовати, и тиме знатно олакшати и убрзати вођење стечајева и администрацију самог поступка, као и омогућити прелазак на електронско извештавање као обавезни вид подношења извештаја регулаторном телу, односно Агенцији за лиценцирање стечајних управника.

Систему се приступа преко интернета, а његово коришћење значајно штеди време које стечајни управници троше на административно/бирократске активности (писање и израду извештаја, захтева, обавештења).

Током наредна два месеца, колико ће обука трајати, тренинзи ће се паралелно одвијати у две учионице у Београду и у две “мобилне учионице” по градовима у Србији.

Уз константну подршку стручњака из АЛСУ и пројекта БЕС обуку ће спровести лиценцирани стечајни управници који су претходно завршили курс за инструкторе ЕРС-а, при чему је програмом предвиђено да обуку прође приближно 400 лиценцираних стечајних управника, додаје се у саопштењу.


Основне информације
Пољопривреда
Индустрија, енергетика и рударство

Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs