|
 |
 |
|
 |
 |
19.06.2014.
Стратегија за југоисточну Европу оквир за развој односа земаља региона
Београд/Букурешт, 19. јун 2014. године – Министар без портфеља у Влади Републике Србије задужен за европске интеграције Јадранка Јоксимовић поручила је данас у Букурешту да наша земља, упркос тешким последицама са којима је суочена након мајских поплава, не одустаје од развојних циљева које Влада жели да постигне. | даље »
|
 |
 |
18.06.2014.
Ускоро почиње испумпавање воде са копа Тамнава
Лазаревац, 18. јун 2014. године – Министар рударства и енергетике у Влади Републике Србије Александар Антић најавио је данас да ће испумпавање воде са највећег поплављеног колубарског копа Тамнава - западно поље почети крајем јуна или почетком јула. | даље »
|
 |
 |
18.06.2014.
Србија привржена јачању начела међународног права
Београд/Санкт Петербург, 18. јун 2014. године – Министар правде у Влади Републике Србије Никола Селаковић оценио је данас да посвећеност очувању фундаменталних вредности на којима треба да се темеље међународни односи доприноси остваривању и даљем јачању међународног права. | даље »
|
 |
 |
18.06.2014.
Значајна помоћ Словеније у обнови поплављених подручја
Београд, 18. јун 2014. године – Министар одбране у Влади Републике Србије Братислав Гашић изјавио је данас да припадници Војске Србије у овом тренутку раде на рушењу објеката који су претрпели највећу штету у поплавама и у које грађани не могу да се врате. | даље »
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
18.06.2014.
Попис становништва из 2011. године био успешан
Тара, 18. јун 2014. године – Директор Републичког завода за статистику Драган Вукмировић оценио је данас да Попис становништва, домаћинстава и станова из 2011. године својим садржајима, методолошки и организационо превазилази све раније спроведене пописе. | даље »
|
 |
 |
18.06.2014.
Завршено полагање мале матуре
Београд, 18. јун 2014. године – Министар просвете, науке и технолошког развоја у Влади Републике Србије Срђан Вербић оценио је данас да је веома важно радити на унапређењу поступка полагања мале матуре, како би завршни тест имао већу корист и за образовни систем, и за ученике. | даље »
|
 |
|