Динкић је у интервјуу за данашње издање дневног листа "Блиц" истакао да се смањењем царинских стопа такође губе приходи, али ће грађани моћи да купују јефтиније аутомобиле и другу робу, што ће повећати конкуренцију и куповну моћ становништва.
Он је навео да ће због губитка фискалних прихода Србија затражити од Европске комисије одређену макроекономску помоћ, будући да потребе за финансирањем дефицита износе приближно милијарду евра, при чему је обезбеђено више од 600 милиона евра за наредну годину, док ће од ЕУ бити затражено приближно 400 милиона евра.
Потпредседник Владе је објаснио да би се тиме постигло финансирање целокупне јавне потрошње, укључујући и отплату јавног дуга, без учешћа средстава од приватизационог прихода.
Када је реч о буџету за наредну годину, Динкић је указао на то да он јесте рестриктиван, али ће омогућити реализацију развојних пројеката, попут изградње Коридора 10 и обилазнице око Београда, на којима ће бити запослено више 50.000 људи.
Према његовим речима, обезбеђено је 50 милијарди динара гаранције за кредите малим и средњим предузећима, али и издвојено више од 1,5 одсто бруто домаћег производа за гаранцију кредитирања предузећа од пословних банака по повољним условима, уз камату од приближно три одсто годишње.
Он је нагласио да не треба занемарити и мере Народне банке Србије које ће у наредном периоду ојачати динар, и истовремено додао да ће у наредној години инфлација бити једноцифрена и да ће износити приближно девет одсто.
Такође, буџетом је предвиђено да Фонд за развој располаже средствима у износу од 21 милијарду динара, која ће бити намењена кредитирању различитих пројеката и која ће омогућити нова запошљавања у Србији, навео је потпредседник Владе и додао да ће заједничко улагање Србије са "Фијатом" и даље бити приоритет.
Према његовим речима, обезбеђена су и средства за подстицање гринфилд инвестиција, при чему је неколико немачких ауто-компанија заинтересовано за производњу ауто-делова у Србији.