Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности Владе > Уручене награде за најбољу робну марку "Најбоље из Србије 2007"

Уручене награде за најбољу робну марку "Најбоље из Србије 2007"

Београд, 21. децембар 2007. године – Министри трговине и услуга и рударства и енергетике у Влади Републике Србије Предраг Бубало и Александар Поповић и председник Привредне коморе Србије Милош Бугарин уручили су данас награде за најбоље робне марке "Најбоље из Србије 2007".

Најбољи корпоративни бренд за 2007. годину је Нафтна индустрија Србије, док је најбоља робна марка газирана вода "Књаз Милош". Поменуту доделу награда организовали су Министарство трговине и услуга, дневни економски лист "Привредни преглед" и Привредна комора Србије.

Другу награду за корпоративни бренд добила је компанија “Агрожив” из Панчева, трећу “Гранд пром” из Београда, а специјална награда у тој категорији додељена је Војномедицинској академији (ВМА) из Београда.

Другу награду за робну марку добила је компанија “Соко Нада Штарк” за "смоки", а трећу “Дијамант” за маргарин "добро јутро".

Награде за најбоље стране брендове добиле су компаније “Месер техногас”, ОМВ, “Хенкел Мерима”, “Карлсберг Србија” и Рајфајзен банка, при чему су критеријуми за избор били ниво инвестиција, број запослених и партнерство са домаћим компанијама.

За најбоље брендове у услугама проглашени су Јат ервејз, Пинк медија група, Новосадски сајам, ДДОР Нови Сад и Комерцијална банка.

Бубало, који је и председник жирија за доделу ове награде, истакао је после доделе награда да је задатак државе да створи амбијент за добро пословање, док је све остало на компанијама.

Министар трговине и услуга је оценио да је важно да се више иде ка оцењивању корпорација и профита, а мање ка проналажењу најбољег производа јер је то у надлежности потрошача.

Он је указао и на велики значај брендирања Србије и напоменуо да у том послу мора да постоји синергија државе и компанија.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs