Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности Владе > Почело постављање туристичке сигнализације на граничним прелазима

Почело постављање туристичке сигнализације на граничним прелазима

Суботица, 26. јануар 2007. године - Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић изјавио је данас приликом посете граничном прелазу Хоргош да ће на 50 граничних прелаза у Србији до краја фебруара бити постављено 360 табли добродошлице, зашта је издвојено 32 милиона динара.

Димитријевић је поводом постављања прве табле добродошлице у Србију у оквиру пројекта постављања туристичке сигнализације, за који је из Националног инвестиционог плана (НИП) издвојено милион евра, рекао да је то прва фаза реализације пројекта, а друга ће почети за четири до пет недеља и обухватаће постављање туристичке сигнализације у националним парковима и код историјских споменика под међународном заштитом.

Он је објаснио да ће табле за туристе, према међународним стандардима, бити браон боје са белим натписом, и на њима ће се наћи 10 одсто најзначајнијих културних споменика у Србији.

Министар је подсетио на то да је из НИП-а већ потрошено 10 милиона евра у прошлој години, а у прва три месеца ове године биће искоришћено још приближно 20 милиона евра за пројекте у туризму.

Реализовано је више од 90 одсто планираних пројеката из НИП-а, а планирана је и израда мастер-планова за Сокобању, Златибор, Златар, Власину и Голију, која ће почети за неколико дана, најавио је Димитријевић.

Он је изразио жаљење због тога што су поједини домаћи медији лоше оценили појављивање рекламних спотова Србије на CNN-у.

И даље сматрам да је то добро за политички и општи имиџ земље. Тај аранжман је повољан и, према првим резултатима, у Европи 120 милиона људи гледа те спотове, указао је министар.

Истовремено, он је истакао да се Министарство смишљено одлучило за такав тип рекламе који није високобуџетски и додао да ће резултате одзива јавности на кампању објавити чим их Министарство добије.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs