Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Интервјуи > Гуча српски бренд

Гуча српски бренд

Београд, 6. септембар 2006. године - Министар трговине, туризма и услуга у Влади Републике Србије Бојан Димитријевић изјавио је да ће највећи фестивал Србије - Сабор трубача у Гучи, који је постао препознатљива одлика наше земље, имати посебну прославу када се буде одржавао 50. јубиларни пут, а до тада би у Гучи требало да се отвори етно-село и да заживи бар неколико фестивала.

Бојан Димитријевић
Димитријевић је у интервјуу за данашње издање дневног листа "Вечерње новости" оценио да би Гуча, као један од брендова Србије, морала да живи годину дана, а не само неколико дана током трајања фестивала.

Он је нагласио да би манифестације од националног значаја требало да буду организоване у сарадњи са државом, финансијски, медијски, и у смислу усклађивања термина.

Међутим, како је указао, готово ниједна манифестација није формално у организацији Владе, нити Туристичке организације Србије, већ се организују локално, а такав случај је и са Гучом, иза које је Влада стала, али се све оперативне ствари раде на локалном нивоу.

Говорећи о стратегији развоја туризма Србије до 2010. године, Димитријевић је истакао да је овај документ у процедури и изразио наду да ће га Влада усвојити до краја септембра.

Он је подсетио на то да је Министарству за промоцију туризма из Националног инвестиционог плана издвојено 3,5 милиона евра и да је у току припрема брендинг-брифа, као и да се одређују услови и сажетак свих битних чињеница за расписивања тендера за брендинг Србије.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs