Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности Владе > Министар правде телефоном одговарао на питања грађана

Министар правде телефоном одговарао на питања грађана

Београд, 22. јул 2006. године - Министар правде у Влади Републике Србије Зоран Стојковић оценио је данас након разговора са грађанима, који су му телефоном постављали питања и износили примедбе, да неефикасност у раду судова у Србији ствара погрешну слику о томе да се ради о корупцији, а заправо је реч о нераду.

Стојковић је том приликом навео да је међу педесетак позива највише било жалби на спорост у раду појединих судија, као и у поступку израде и извршења правоснажних пресуда, при чему се највећи број притужби односио на општинске судове у Руми, Шиду и Лесковцу.

Према његовим речима, проблем са којим српско правосуђе мора да се обрачуна јесте дужина трајања поступка, првенствено у парничним предметима, који у појединим случајевима трају и по 9 или 12 година.

Он је нагласио да ће у оквиру својих овлашћења, у складу с правом надзора, тражити убрзање појединих судских поступака и додао да грађани Србије, сагласно међународним стандардима, имају право на судску одлуку у разумном року.

Уколико надлежни органи то не обезбеде, грађани треба да се обрате Међународном суду у Стразбуру због накнаде штете која им је учињена одуговлачењем поступка, а коју би морала да им надокнади држава, а самим тим и сви грађани Србије, објаснио је Стојковић.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs