Представљене активности Института Србије и Црне Горе у Бриселу
Београд, 3. март 2006. године - Директор Института Србије и Црне Горе у Бриселу Зоран Ђорђевић изјавио је данас да је главни циљ оснивања ове организације промоција наше земље кроз разне активности како би се унапредио углед наше земље на европском нивоу.
Ђорђевић је представљајући рад Института на конференцији за новинаре, одржаној у Министарству за дијаспору Владе Републике Србије, објаснио да активности ове организације обухватају четири домена - јавне послове, економију и бизнис, културу и туризам и мрежу дијаспоре.
Он је подсетио на то да је овај институт, као невладину организацију, пре девет месеци основао један од најактивнијих представника српске дијаспоре у Француској Зоран Милинковић.
Институт СЦГ учествоваће и на Сајму брендова где ће представити начин на који у Бриселу гради свој евро-српски бренд и ради на унапређењу угледа СЦГ на европском нивоу.
Менаџер за односе с јавношћу у Институту Борка Томић представила је на конференцији пројекте под заједничким називом "(Ре)брендирање Србије, три студије случаја".
Она је објаснила да је реч о пројекту "Створити и повратити углед Србији" који је покренут на магистарским студијама факултета ЕСЛСЦА у Паризу, концепту журке "Сербиан, бре" у елитним европским дискотекама и увођењу четири српске песме у компилацију познатог париског клуба-дискотеке "Буда Бар".