Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности Владе > Неопходна реформа Националне службе запошљавања

Неопходна реформа Националне службе запошљавања

Београд, 14. новембар 2005. године - Министар рада, запошљавања и социјалне политике у Влади Републике Србије Слободан Лаловић изјавио је јуче да ће Национална служба запошљавања морати да буде реформисана у наредних годину дана.

Слободан Лаловић
Лаловић је на отварању првог корисничког сервиса за незапослене у београдској филијали Националне службе запошљавања указао на то да је основна функција ове службе да помогне незапосленима да дођу до посла, а послодавцима да дођу до радника, а да би се то догодило, неопходно је да се много тога промени.

Он је оценио да ће на реформу Националне службе запошљавања битно утицати најављене измене Закона о здравственој заштити, јер ће се на тај начин са листе Националне службе запошљавања скинути велики број људи који су ту евидентирани ради остваривања других права.

Кориснички сервис у београдској филијали Национале службе запошљавања први је те врсте у главном граду, а други у Србији, с обзиром на то да је први отворен пре нешто више од месец дана у Новом Саду.

Развој система самоуслуживања, који подразумева постојање корисничких сервиса, део је Стратегије промена у Националној служби запошљавања до 2008. године. Реч је о промени у начину тражења посла тако што се незапослено лице ставља у другачију, активну улогу која би код њега требало да развије свест о томе да је то његов циљ и одговорност и да он својим деловањем заиста може да повећа услове за своје запослење.

Таквим начином тражења посла послодавци долазе до прецизнијих и квалитетнијих информација које, с друге стране, утичу на квалитет њихових одлука.

Кориснички систем је "инфо-пулт" са радним станицама са којих незапослени може да добије све потребне информације о слободним радним местима, да те информације одштампа или пошаље на одређену адресу, или да сачини свој ЦВ, одштампа га и проследи послодавцу заједно са свим другим уверењима потребним за остваривање његових права.

Према званичним подацима, незапослених у Србији има око 900.000.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs