Београд, 5. октобар 2018. године – Председник Координационог тела за родну равноправност и потпредседник Владе Републике Србије Зорана Михајловић позвала је данас компанију "Лидл" да још једном размисли о маркетиншкој кампањи којом најављује улазак на тржиште Србије.
Михајловић је у изјави за јавност изразила уверење да ће компанија "Лидл" у свом пословању бити друштвено одговорна и да ће поштовати принципе родне равноправности, у чему ће имати подршку Координационог тела за родну равноправност Владе Републике Србије.
Изузетно ми је драго што је компанија "Лидл" дошла на наше тржиште, што ће упослити велики број наших младих људи, али морам да приметим да маркетиншка кампања у којој жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије, истакла је Михајловић.
Она је нагласила да је уверена да када руководиоци компаније "Лидл" боље упознају Србију видеће да жене у нашој земљи нису ни јефтине, нити их треба вредновати као робу, већ да заслужују поштовање.