Београд/Хангџоу, 18. септембар 2018. године – Државни секретар Министарства трговине, туризма и телекомуникација Владе Републике Србије Татјана Матић разговарала је у Хангџоу са представницима компаније "Алибаба" о даљој сарадњи у области онлајн туризма и електронске трговине и плаћања.
На састанку у седишту те компаније са потпредседницом компаније "Алибаба" Хелен Ху и компанијским тимом за Европу договорено је да се до краја године финализирају сви планови чији је крајњи циљ пласирање платформе за електронско плаћање Алипеј (Alipay) на српско тржиште, а да се на тржишту Кине промовише туристичка понуда Србије.
Како се очекује "Алибабина" платформа Fliggy допринела би у значајној мери промоцији Србије као дестинације, али и олакшала бројним туристима из Кине долазак у Србију.
Та платформа кинеског гиганта у области дигиталне економије посебно је важна због чињенице да је број кинеских туриста у односу на 2016. годину порастао за 180,8 одсто док је само у првој половини ове године тај пораст био, у односу исти период прошле године, 97.4 одсто, наводи се у саопштењу Министарства трговине, туризма и телекомуникација.