Грађани и привреда најбитнији за електронску управу
Београд, 7. август 2017. године – Директор Канцеларије за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије Михаило Јовановић изјавио је данас да је циљ овог тела формирање модерне и квалитетне електронске управе у Србији, у чијем су центру грађани и привреда.
Јовановић је у изјави за Радио-телевизију Србије (РТС) истакао да ће то омогућити да грађани, за почетак, једним доласком на шалтер могу да обаве све своје послове, а држава ће им пружати модерне електронске услуге.
Он је најавио да ће од наредне године грађани све то моћи да заврше преко интернета, док ће за становнике у руралним срединама који не користе интернет бити формирани универзални шалтери у државним институцијама, као што су поште, општине, полицијске станице, месне заједнице.
Јовановић, који за свој рад директно одговара председници Владе Ани Брнабић, навео је да то значи да ће Канцеларија имати ауторитет да развија и интегрише информационе системе свих министарстава.
Према његовим речима, добробити електронске управе за државу су бржи раст, напредак на "Дуинг бизнис листи" Светске банке и значајно побољшавање раста БДП-а.
Квалитетна, јефтина и брза електронска управа омогућава квалитетну јавну управу, што смањује и степен корупције или га у потпуности елиминише, закључио је он.