Београд, 23. јануар 2017. године – Сектор за односе с јавношћу ЈП "Електропривреда Себије" (ЕПС) саопштио је данас да, према информацијама прикупљеним из свих електродистрибуција, проценат очитаних бројила износи 96,11 одсто, док број рекламација на децембарске рачуне не излази из просечних оквира.
У саопштењу се наводи да је у Београду примљено мање од 0,1 одсто рекламација.
Све неправилности које су уочене на децембарским рачунима за електричну енергију биће савесно и одговорно испитане и сваки случај биће појединачно размотрен.
Ниједан купац код којег се утврди неправилност у очитавању неће бити оштећен.
Грађани који сумњају у исправност децембарских рачуна за електричну енергију могу да поднесу рекламације по регуларној процедури на шалтерима ЈП ЕПС у електродистрибуцијама, на адреси која се налази на сваком рачуну.
Приговори могу да се упуте писаним путем на адресу назначену на предњој страни рачуна, или лично на шалтеру, на истој адреси, а рок за приговор је осам дана.
На сваком рачуну наведен је и број телефона на који купац, у зависности од места становања, може да се јави у вези са питањима која га интересују.
Појачаном контролом очитавања стања бројила за јануар биће исправљене све евентуалне грешке које су начињене у читању за децембар.
На тај начин у рачуну за јануар, који ће купци добити у фебруару, биће утврђена потпуно тачна стања.
У току је унутрашња контрола спровођења очитавања, а након истраге сви за које се утврди да нису поштовали процедуру биће смењени, истиче се у саопштењу.