Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности Владе > Проблеми образовања решиви уз повратак поверења

Проблеми образовања решиви уз повратак поверења

Београд, 20. август 2016. године – Министар просвете, науке и технолошког развоја у Влади Републике Србије Младен Шарчевић рекао је данас да зна проблеме са којима се образовање у Србији суочава, уз оцену да се синдикати и људи који раде у просвети у претходном периоду нису осетили подржаним.

Шарчевић је у интервјуу за ТВ Пинк истакао да школска година неће почети штрајком, уз оцену да није било ни претходних година разлога за тако нешто, али да је мањкало поверење.

Он је додао да је на састанку са представницима четири репрезентативна синдиката договорено да се решава горући проблем, а то је технолошки вишак, те да се отклоне грешке у обрачуну зарада.

Њихови сви захтеви су разумни. Више од 9.000 људи у просвети биће технолошки вишак, односно остаће без дела норме. Договорили смо се да се ти људи први расподеле по школама где се укаже слободно место, рекао је Шарчевић.

Он каже да је кључна реч у свему - поверење, те да је стартовао са тезом да се оно поврати.

Нисам министар који долази из кабинета или неког јавног предузећа, већ долазим из учионице. Био сам и председник синдиката и технолошки вишак, тако да знам шта то значи, рекао је министар.

Он каже да се за сада може говорити о побољшању у образовању, а не о реформама, уз оцену да је стратегија образовања добро урађена, као и сви акциони планови, те да постоји добра платформа за даљи рад.

Према његовим речима, премијер је образовање ставио као приоритет и подсетио на то да државе које нису реформисале образовни систем нису имале економски и привредни напредак.

Говорећи о дуалном образовању, Шарчевић је истакао да ће се радити на томе да се препознају предности таквог образовања да ученик буде у производњи од самог почетка и да се мора мењати мрежа школа.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs