Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности потпредседника > Кампања "Моја Србија" за промоцију домаћег туризма

Кампања "Моја Србија" за промоцију домаћег туризма

Београд, 1. јун 2015. године – Потпредседник Владе Републике Србије и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић најавио је данас промотивну кампању "Моја Србија", коју од 3. јуна у више градова у земљи организује Туристичка организација Србије у циљу анимирања грађана да бар део годишњег одмора проведу у Србији.

Фото: Танјуг

Љајић је на конференцији за новинаре у Туристичкој организацији Србије саопштио да су наши туристи прошле године у иностранству потрошили 889 милиона евра, док је домаћи девизни прилив од туризма износио 843 милиона евра.

То је и даље дефицит. Наш план је да ове године будемо бар у благом суфициту, да промовишемо домаћи туризам и потенцијале које ова земља има, у намери да део туриста читав одмор или његов део проведе у нашој земљи, истакао је он.

Према његовим речима, ова кампања симболизује јединство приватног, државног и цивилног сектора у циљу представљања могућности којима Србија располаже.

Љајић је указао и на то да средства која су намењена за развој инфраструктуре нису потрошена јер локалне самоуправе шаљу лоше пројекте, на које држава не жели да троши новац.

Нисмо задовољни пројектима који нам стижу из локалних самоуправа. Ми немамо новца за бацање, имамо врло ограничен износ средстава која морамо да потрошимо на најпаметнији начин, поручио је он.

Од предвиђених 450 милиона динара за ову годину, до сада је утрошено 74 милиона динара, прецизирао је Љајић и упутио позив локалним самоуправама да конкуришу са пројектима који ће заиста повећати туристичку понуду и привући туристе.

Према његовим речима, за туристичке организације ове године је намењено 97 милиона динара, при чему ни та средства нису потрошена, због чега је конкурс за преосталих 36 милиона динара продужен.

Љајић је подсетио на то да је 40 милиона динара предвиђено за удружења и различите туристичке манифестације, уз напомену да су та средства опредељена и за препознатљиве туристичке манифестације у земљи, као и за оне које имају значајан потенцијал раста.
Директор Туристичке организације Србије Гордана Пламенац навела је да ће кампања почети 3. јуна у Карађорђевој улици, испод Бранковог моста, изложбом 30 атрактивних мотива из природе Србије.

Пламенац је указала на то да ће та изложба бити део Миксер фестивала, и додала да након тога кампања креће по Србији, па ће караван посетити Ужице, Нови Пазар, Ниш, Лесковац, Суботицу, Нови Сад, Краљево, Чачак, Крагујевац, Београд и друге градове.

Према њеним речима, кампања се завршава 7. јула на Ади Циганлији, али ће до краја августа промоција бити настављена на телевизији, као и на друштвеним мрежама и у јавном превозу.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs