Неопходно брендирање Србије као туристичке дестинације
Београд, 29. мај 2012. године – Помоћник министра економије и регионалног развоја у Влади Републике Србије Рената Пинџо изјавила је данас да је циљ 8. међународне бренд конференције подршка привредном развоју и позиционирању Србије као туристичке дестинације.
Пинџо је, отварајући једнодневну манифестацију под називом''Туризам, прогресивни бренд региона'', истакла да креирање модерних тржишних стратегија у стварању туристичког производа доприноси и повећању броја инвестиција.
Према њеним речима, земље региона поседују велики туристички потенцијал кроз добро позициониране и препознатљиве дестинације и мноштво атрактивних неистражених места.
Она је навела да брендирање Србије као туристичке дестинације постаје све неопходније, али да је за то неопходно испуњавање одређених предуслова, пре свега изградња базичне инфраструктуре.
Помоћник директора Туристичке организације Србије (ТОС) Милош Миловановић саопштио је да брендирање неке земље зависи од тога шта то друштво прави и који је његов допринос глобалном свету.
Миловановић је навео податак да је, када је реч о конгресном туризму, Србија са 72. дошла на 42. позицију на светској ранг-листи.
Из треће лиге конгресних дестинација дошли смо до врха друге лиге, где се још налазе Хрватска, Словенија, Естонија и Румунија, нагласио је он, уз напомену да прву лигу чине велике и богате земље које организују много регионалних скупова и конференција.
На поменутој конференцији, која се одржава у Центру "Сава", учествују представници туристичких компанија, као и стручњаци и менаџери за туризам из Велике Британије, Мађарске, Хрватске, Црне Горе, Македоније и других земаља.