Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Активности Владе > Значај ширења знања и преузимања иницијативе код младих

Значај ширења знања и преузимања иницијативе код младих

Београд, 5. април 2012. године – Помоћник министра за омладину и спорт у Влади Републике Србије Снежана Клашња данас је свечано отворила манифестацију едукативног и међународног карактера "Case Study Show" на Факултету организационих наука у Београду, који шесту годину заредом организује локална група "Београд" европске студентске организације ЕСТИЕМ.

Снежана Клашња
Клашња је том приликом истакла да Министарство омладине и спорта подржава ову манифестацију јер је то прилика да се са младима разговара о креирању њихове будућности, значају ширења знања и преузимања иницијативе.

Према њеним речима, сарадња ресорног министарства и ЕСТИЕМ-а је природна имајући у виду неопходност заједничког улагања у омладину Србије.

Она је навела да ресорно министарство настоји да кроз подржавање оваквих пројеката учини наше младе видљивијим и увећа број оних који верују да се рад, знање и таленат исплате.

Ово је добар пример пројекта образовног карактера, како је оценила, који омогућава да више од 300 студената Факултета организационих наука и других универзитета у директном контакту са представницима великих компанија стекне искуство и знање које ће им помоћи приликом налажења првог посла.

Председник студентске организације ЕСТИЕМ Милан Ђорђевић рекао је да је у претходних пет година "Case Study Show" показао студентима Факултета организационих наука да постоји право место и право време за то да своје знање искористе у решавању практичних проблема.

Многе компаније, медији и чланови академског света су то препознали, а ми по шести пут идемо корак даље и отварамо највећи до сада "Case Study Show", поручио је Ђорђевић.

Тродневна манифестација кроз свој програм пружа могућност студентима да се суоче са пословним проблемима данашњице и даје им прилику да се нађу у улози менаџера.

Студенти на овом пројекту имају могућност да сарађују са водећим компанијама на нашем тржишту, као што су Телеком Србија, Кока-кола Хеленик Србија, Јапан Тобако интернешенел а.д Сента, Холцим Србија, Хенкел Србија, Делта ДМД, Државна лутрија Србије, Банка Интеза и Сити фасилити.

Прва два дана, 5. и 6. априла, студенти Факултета организационих наука представиће заједно са колегама из Европе решења пословних проблема које су пред њих ставиле компаније учеснице.

Сва излагања су јавног карактера и могу им присуствовати сви заинтересовани, које, поред иновативних решења пословних проблема из праксе, очекују и изненађења партнера пројекта.

Након презентација решења студенти ће кроз радионице остварити интерактивни однос са представницима компанија учесница.

Прва два дана догађаја одржавају се на Факултету организационих наука у Београду.

Последњег дана догађаја, 7. априла, биће одржан "компани шоу" који студентима свих универзитета у Београду омогућава да се упознају са "Case Study" методом и да искажу своје мишљење и ставове кроз панел дискусију на ову тему.

Такође, студенти ће имати прилику да решавају краћи пословни проблем компанија, као и да “заведу” компанију за три минута.

Последњег дана манифестације у Дечјем културном центру Београд биће одржан и мини сајам запослења, у оквиру којег ће сви присутни моћи да ступе у контакт са представницима компанија и оставе своју биографију, што им може донети прилику за запослење.

Детаљније информације о догађају можете погледати на www.casestudyshow.org.rs.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs