Циљ сваког развијеног бизниса задовољан и лојалан купац
Београд, 22. октобар 2010. године – Министар трговине и услуга у Влади Републике Србије Слободан Милосављевић изјавио је данас да је суштина сваког развијеног бизниса купац који је задовољан, лојалан, троши више и даје препоруку.
Милосављевић је на промоцији књиге „Менаџмент односа са купцима“ истакао да су потребни нови и комплекснији односи на тржишту са свим купцима и додао да је сваки потенцијални купац или партнер пожељан.
Државни секретар за туризам Министарства економије и регионалног развоја Горан Петковић, који је један од аутора књиге, оценио је да је реч о концепту који је произашао из праксе.
Петковић је указао на то да је ова књига, која се бави третманом према савременом купцу који води ка бољим пословним резултатима, намењена студентима економије и привредницима који желе да ефикасно управљају односима са купцима.
Аутори књиге су, поред Петковића, и Стипе Ловрета, Бери Берман, Саша Вељковић, Јаков Црнковић и Зоран Богетић.
Професор на Економском факултету у Београду Стипе Ловрета истакао је да је ова књига прво штиво на нашим просторима чија је тематика однос са купцима.
Аутори књиге су чланови српско-америчког научног тима, чији је био циљ да се пренесу најбоља светска искуства из ове области.