Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Интервјуи > За модернизацију железнице на Коридору 10 ове године 220 милиона евра

За модернизацију железнице на Коридору 10 ове године 220 милиона евра

Београд, 7. фебруар 2009. године – Министар за инфраструктуру у Влади Републике Србије Милутин Мркоњић изјавио је данас да ће ове године за модернизацију железнице на Коридору 10 кроз Србију бити уложено 220 милиона евра.

Мркоњић је у интервјуу за агенцију Бета навео да су обезбеђена средства за реконструкцију пруге Батајница–Голубинци, за завршетак новосадског железничког чвора, реконструкцију пруге Гиље–Ћуприја у дужини 10 километара и за електрификацију пруге од Ниша до Димитровграда.

Он је истакао да су Србији одобрени међународни кредити за све железничке пројекте који су планирани за ову годину осим за завршетак станице "Прокоп", за који ће бити издвојена средства из домаћих извора.

Министар је рекао да је завршено 90 одсто станице "Прокоп" и навео да би требало уложити још приближно 20 милиона евра како би она била у потпуности опремљена за саобраћај.

Станица "Прокоп" је добра прилика за улагање пошто се налази близу центра Београда и у завршној је фази изградње, рекао је Мркоњић и указао на то да постоји могућност да страни инвеститори уложе у ту станицу, а да потом граде своје објекте.

Изнад те станице пројектован је комерцијални центар од приближно 120.000 квадратних метара, што пружа могућност људима који се баве трговином да то купе од државе и да ту зарађују новац, оценио је министар.

Према његовим речима, модернизација железнице на Коридору 10 кроз Србију требало би да буде завршена за седам до осам година, а за то је потребно укупно 4,6 милијарди евра, при чему су у прве четири године планирана улагања од 1,1 милијарду евра.

Он је истакао да су та улагања потребна да би на пругама кроз Србију возови могли да се крећу брзином од 160 километара на час и да би пруга целом дужином имала два колосека.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs