Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Интервјуи > Радови на аутопуту Хоргош–Пожега могу да почну 1. априла

Радови на аутопуту Хоргош–Пожега могу да почну 1. априла

Београд, 17. јануар 2009. године – Министар за инфраструктуру у Влади Републике Србије Милутин Мркоњић изразио је данас уверење да ће спор са концесионаром "Алпина-Пор" око изградње аутопута Хоргош–Пожега бити решен договором и додао да би радови на левој траци од Хоргоша до Новог Сада могли почети од 1. априла.

Фото: www.novosti.rs
Мркоњић је у интервјуу за данашње издање дневног листа "Вечерње новости" рекао да је реч о 20 километара тог северног крака Коридора 10, који је био део концесије, и додао да ће радови бити финансирани из државне касе.

Он је истакао да ће сви главни пројекти бити завршени на време, да је експропријација у току и да ће за целокупан посао бити потребно од 100 до 130 милиона евра, који су планирани у буџету.

Министар је навео да је Коридор 10 наша велика развојна шанса и додао да ове године можемо да уложимо пола милијарде евра у друмски и железнички Коридор 10 и да запослимо 150.000 радника.

Према његовим речима, тиме бисмо на најбољи начин амортизовали први удар светске економске кризе, при чему Коридор 10 може бити одговор на рецесију.

Мркоњић је навео да су Светска банка, Европска инвестициона банка и Европска банка за обнову и развој већ потврдиле улагање 1,5 милијарди евра за пројекат Коридора 10 и изразио очекивање да ће та средства бити одобрена у јуну.

Он је указао на то да на капиталним пројектима треба да се запосле домаћа предузећа и изразио очекивање да ће само око питања модернизације железнице бити окупљено 200 наших фирми, које претходно треба финансијски оспособити, пре свих, "Мостоградњу" и ПИМ.

Кад је реч о изградњи метроа у Београду, Мркоњић је навео да би прва линија, која би коштала приближно 400 милиона евра, могла да се заврши у наредне четири године и додао да треба да се гради такозвани "тешки метро".


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs