|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
09.12.2011.
Значајне могућности за извоз сушеног воћа и поврћа из Србије
Београд, 9. децембар 2011. године – Државни секретар Министарства пољопривреде, трговине, шумарства и водопривреде Љубиша Димитријевић присуствовао је данас презентацији потенцијала пласмана сушеног воћа, поврћа, лековитог и зачинског биља и печурака у Привредној комори Србије. | даље »
|
 |
 |
08.12.2011.
Решавање проблема у малинарству у наредном периоду
Београд, 8. децембар 2011. године – Министар пољопривреде, трговине, шумарства и водопривреде у Влади Републике Србије Душан Петровић изјавио је данас да ће у наредном периоду бити пронађена решења за проблеме у малинарству. | даље »
|
 |
 |
08.12.2011.
Отворен СОС број за пријаву насиља у школама
Београд, 8. децембар 2011. године – Министар просвете и науке у Влади Републике Србије Жарко Обрадовић данас је, у оквиру пројекта чији је циљ искорењивање насиља и стварање безбедних школа, отворио СОС број путем којег ће жртве и сведоци насиља у школама моћи да пријаве та дела. | даље »
|
 |
 |
08.12.2011.
Уручене стипендије студентима Правног факултета
Београд, 8. децембар 2011. године – Министар просвете и науке у Влади Републике Србије Жарко Обрадовић и декан Правног факултета у Београду Мирко Васиљевић уручили су данас уговоре о стипендијама студентима Правног факултета Универзитета у Београду. | даље »
|
 |
 |
|
|
 |
 |
08.12.2011.
Србија остварила напредак у области заштите животне средине
Београд, 8. децембар 2011. године – Директор Агенције за заштиту животне средине Републике Србије Момчило Живковић истакао је данас да је у нашој земљи забележен напредак у области заштите животне средине, али и додао да су и даље присутни појединачни проблеми у заштити ваздуха, воде и земљишта. | даље »
|
 |
 |
|
|
 |
 |
07.12.2011.
Знање као предуслов за развој целокупног друштва
Београд, 7. децембар 2011. године – Министар просвете и науке у Влади Републике Србије Жарко Обрадовић поручио је данас да је сарадња државе, компанија и факултета неопходна у дефинисању приоритета развоја образовања и друштва у целини. | даље »
|
 |
|