Нема драматичних промена у области образовања Београд, 13. мај 2004. године - Потпредседник Владе Републике Србије Мирољуб Лабус изјавио је вечерас да усвајање Предлога закона о изменама и допунама Закона о основама система образовања и васпитања на данашњој седници Владе и његово упућивање у скупштинску процедуру на разматрање по хитном поступку, неће изазвати никакве драматичне промене у области образовања.
Потпредседник Владе подсетио је на то да Предлог закона о изменама и допунама Закона о основама система образовања и васпитања предвиђа формирање националног просветног савета, који ће имати много већа овлашћења у односу на претходни. Он је навео да ће нови савет одлучивати не само о стратегији, већ и о наставним плановима и програмима, садржајима, стандардима, уџбеницима, и додао да ће имати и низ других функција. То ће бити савет који ће чинити људи који знају шта је образовање и који ће имати овлашћења да воде тај систем, рекао је Лабус и поновио да ће национални просветни савет бити биран у Скупштини, и да ће у њега ући људи који ће својим ауторитетом омогућити наставак реформе. Он је оценио да је нужно да савет пре свега донесе стратегију реформе образовања, пошто она не постоји. Потпредседник Владе је, гостујући на РТС-у, поводом "шећерне афере" рекао да је полиција дошла до података на основу којих је могуће основано сумњати да су неке домаће шећеране извозиле шећер увезен из Европске уније и оценио да је неопходно да се те сумње испитају, како би Србији био враћен повлашћени положај у извозу тог производа. Он је нагласио и да најављено поскупљење струје и корекција цене горива неће утицати на повећање инфлације и додао да ће овогодишња инфлација остати у предвиђеном оквиру од 8,5 одсто. Лабус је поновио да је сарадња Србије са Хашким трибуналом законска обавеза наше земље и додао да ће она бити настављена након формирања Националног савета за сарадњу са тим судом. |
||||||
http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=4009 | ||||||
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs | ||||||