Додељена признања "Најбоље из Србије 2017" Београд, 4. јун 2018. године – Председница Владе Републике Србије Ана Брнабић изјавила је данас, на додели признања најуспешнијим домаћим робним и корпоративним брендовима на завршној свечаности акције "Најбоље из Србије 2017", да су српски брендови наши најбољи амбасадори, као и да имиџ једног бренда мења слику читаве земље.
Брнабић је том приликом истакла да јој је задовољство што је данас међу најбољим и најпоузданијим компанијама из Србије, онима који успешно граде своје брендове, а потврду за то им дају сами корисници. По 13. пут, како је подсетила, Привредна комора Србије (ПКС) и Министарство трговине, туризма и телекомуникација промовишу најбоље робне и корпоративне брендове и на тај начин подстичу стварање додатних квалитета производа на српском тржишту. Она је навела да су ове године награђена 24 бренда, а профили брендова су се кретали од малих пољопривредних газдинстава до компанија са неколико хиљада запослених. Према њеним речима, то говори о томе да привреда Србије у свакој области, од стартапа преко туризма па све до енергетике, има квалитетне брендове. Поред честитке награђенима, премијерка је у духу овогодишњег слогана "Како се на српском каже Браво", рекла "браво" свима онима који су учествовали у тој акцији. Од 2004. године, од када постоји акција "Најбоље из Србије", Брнабић је нагласила да је за то признање конкурисало више од 1.850 брендова, а награду је освојило приближно 340 брендова. Она је изразила очекивање да ће се наредне године пријавити више од 2.000 предузећа за награду ПКС-а и Министарства трговине, туризма и телекомуникација. Према њеним речима, циљ акције јесте да подржи старе и признате брендове с једне стране, али и да препозна мале, неафирмисане брендове како би им се омогућило да буду конкурентнији. Премијерка је констатовала да је све више брендова који конкуришу из сектора ИТ, стартапа и туризма, нагласивши да многе земље, управо у тим браншама, граде своје брендове. Влада као приоритет поставља стварање стимулативног амбијента за пословање и развој домаћих компанија и брендова. Посебан фокус је на развоју малих и средњих предузећа и предузетништва, за који је кроз различите програме подршке у 2017. било опредељено нешто више од 18 милијарди динара, указала је она. Брнабић је напоменула да о стабилности наше земље говори и податак да смо у првом кварталу ове године привукли директне стране инвестиције вредне више од 600 милиона евра, што је за пет одсто више него прошле године. Такође, прошле године Србија је привукла 2,6 милијарди евра страних директних инвестиција, чиме је постигла историјски резултат, закључила је она. На свечаности, којој је присуствовао и потпредседник Владе и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић и председник ПКС Марко Чадеж, у категорији за робу свакодневне потрошње награда је додељена бренду "Бамби", а у категорији пића соковима "Нектар". Међу осталим добитницима признања у категорији робних брендова су "Бакина тајна ајвар", "Nectar Family", "Merix", "P.S. fashion", "Горење апарати за домаћинство". Награда за најбоље услужно предузеће додељена је Аеродрому "Никола Тесла", коју је примио в. д. директора Аеродрома Саша Влаисављевић. Остали добитници награда корпоративних брендова јесу "Аура козметика", НИС, "Алфа-Плам" и "Energy Net". Најбоља туристичка манифестација у промоцији Србије је Тамбурица фест, за најбољи хотел у Србији проглашен је "Гранд хотел & СПА", а најбољи "мали" туристички смештај јесте Етно комплекс Врдничка кула. |
|||||
http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=323492 | |||||
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs | |||||