Створити предуслове за заустављање депопулације Београд, 19. фебруар 2018. године – Министар културе и информисања у Влади Републике Србије Владан Вукосављевић поручио је данас да слогани не решавају проблем депопулације, већ су само мали помоћни алат који може да помогне у његовом решавању, поновивши да се и даље трага за најбољим слоганом.
Вукосављевић је, на конференцији за новинаре поводом јавног позива за избор слогана који ће бити коришћен у кампањи за промоцију мера популационе политике са циљем подстицања рађања у Републици Србији, нагласио да шест слогана који су изабрани као најбољи на конкурсу неће бити коришћени у кампањи. Нико разуман не може да рачуна на то да ће слоган сам по себи, колико год био симболичан или духовит, да људе определи да решавају овако важно питање. То је само мали помоћни алат, истакао је министар и додао да Министарство културе и информисања има свој предлог слогана, али да он није званичан. Министарство ће можда предложити Комисији предлог специјалног саветника, песника Драгана Хамовића "За Србију пуну живота", јер сматрамо да таква врста слогана не би погодила танана осећања било кога, нагласио је он. Вукосављевић је подсетио на то да постоје много важнији предуслови који треба да се створе за младе парове за подстицање рађања, додавши да је у плану да Савет за популациону политику и Влада Србије предложе читав низ стимулативних и охрабрујућих мера. Индивидуално право сваког појединца јесте да одлучује о стварању своје породице, а држава је та која може да подсети и укаже на неке шире друштвене околности и историјске токове који могу довести до ових или оних последица у случају да се неки трендови наставе, закључио је министар. На предлог Савета за популациону политику, Министарство културе и информисања расписало је конкурс за слогане који ће бити коришћени у кампањи за подстицај рађања. Комисија за предлог избора слогана, коју су чинили министар без портфеља задужен за демографију и популациону политику Славица Ђукић Дејановић, државни секретар Министарства културе Александар Гајовић, али и два маркетиншка стручњака, изабрала је шест предлога и доделила им новчане награде, али је одлучено да се ниједан од пристиглих слогана не користи у кампањи. Изабрани слогани су: "Љубав и беба – прво што нам треба", "Рађај, не одгађај", "Мама нећу сама, тата хоћу брата", "Доста речи нек закмечи", "Чуда се не дешавају. Чуда се рађају", "Нек се деца рађају и лепе ствари догађају". |
||||
http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=314493 | ||||
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs | ||||