Убудуће без штампања рачуноводствених исправа Београд, 13.децембар 2017. године – Влада Републике Србије саопштила је данас да је учинила још један корак у правцу ефикаснијег, рационалнијег и јефтинијег пословања јер рачуноводствене исправе, укључујући фактуре, не морају да се штампају, нити да садрже печат и потпис.
Објашњењем, које ће бити достављено надлежним органима и институцијама, дефинисано је да правна лица и предузетници могу издавати фактуре у папирном или електронском облику. Кључно појашњење односи се на то да није обавезно штампање фактуре која је изворно настала у електронском облику, нити да се на евентуално одштампан документ ставља отисак печата како би се сматрао валидним. Електронска фактура је валидна у електронском облику, без потписа и печата, не мора да се штампа и не мора да се шаље поштом. Фактура која је изворно настала у папирном облику, не мора да садржи печат и потпис одговорног лица. Фактура која је настала у електронском облику или дигитализацијом, такође не мора бити потписана електронским потписом. Председница Владе Ана Брнабић изјавила је тим поводом да се применом овог прописа елиминишу велики непотребни трошкови и олакшава пословање, нагласивши да уштеда новца, папира и времена значи брже, ефикасније и рационалније пословање, у складу са савременим стандардима. |
||||
http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=309907 | ||||
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs | ||||