Просветну сарадњу са Кином учинити ефикаснијом Нови Сад, 22. септембар 2017. године – Министар просвете, науке и технолошког развоја у Влади Републике Србије Младен Шарчевић разговарао је данас са замеником министра образовања НР Кине Ду Џењуеном, на маргинама Четвртог састанка Конзорцијума институција високог образовања Кине и земаља централне и источне Европе у Новом Саду.
Саговорници су констатовали да је сарадња у области образовања између Републике Србије и Народне Републике Кине на завидном нивоу, али да постоји значајан простор за њено даље унапређење. На састанку је постигнут договор о формирању оперативног тима, који ће чинити представници министарстава и универзитета обе државе, како би сарадња била проширена и ефикасна на свим нивоима. Шарчевић је истакао да све више компанија из Кине сарађује са Министарством просвете, науке и технолошког развоја Владе Србије, уз подсећање на то да је компанија "Хуавеј" наш партнер у процесу дигитализације система образовања, а однедавно се и компанија "Хестил Србија" укључила у процес дуалног образовања. Сарадњу у виду размене студената требало би проширити и на нове пројекте, али и на област науке и трансфера нових технологија, рекао је министар, и додао да, осим студија на српском језику, студентима из Кине Србија може понудити и студије на енглеском језику. Имамо веома добре студијске програме на енглеском језику и управо радимо на каталогу факултета и програма како бисмо их на једном месту објединили и представили ван граница Србије, рекао је Шарчевић. Ду је оценио да чести сусрети представника Кине и Србије на високом нивоу говоре у прилог сарадњи двеју земаља, додавши да је кинеска страна веома заинтересована за нове пројекте. Наш циљ јесте успостављање високоефикасне сарадње у свим областима од обостраног интереса, нагласио је он и изразио захвалност ресорном министарству на организацији две велике и важне конференције у Новом Саду. |
|||
http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=302690 | |||
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs | |||