Мере за већу безбедност саобраћаја на мапираним критичним деоницама Београд, 26. децембар 2013. године – Министар саобраћаја у Влади Републике Србије Александар Антић најавио је данас да ће безбедност саобраћаја, иако су средства за ту намену скромна, бити приоритет у раду тог министарства у наредном периоду.
Он је саопштио да је пилот пројекат снимања, оцењивања и мапирања ризика Ибарске магистрале, по iRAP/EuroRAP методологији за снимање и оцењивање путева, који су спровели Ауто-мото савез Србије (АМСС) и Агенција за безбедност саобраћаја Републике Србије уз подршку Министарства саобраћаја, показао да се у Београду налази најкритичнија деоница, и то од Миљаковца до Жаркова. Такође, како је додао, ризичне деонице су и Жупањац–Дудовица, Љиг–Дићи и Угриновци–Бућин гроб. Антић је указао на то да је потребно уложити 10,5 милијарди динара како би се безбедност на Ибарској магистрали повећала и довела на одговарајући ниво, и најавио да ће се заложити за то да се поново врати издвајање дела акцизе на нафтне деривате за одржавање путева. Србија ће за неколико година добити аутопут на Коридору 11, од Београда до Чачка, који ће растеретити саобраћај на Ибарској магистрали, истакао је он и напоменуо да су, након мапирања ризика на тој магистрали, у оквиру пилот пројекта дате и препоруке за примену инжењерских мера у циљу смањења броја саобраћајних незгода. Ове мере, како је објаснио, обухватају више од 70 поступака за унапређење пута, чијим ће предузимањем бити спашено на хиљаде људских живота, имајући у виду чињеницу да је Ибарска магистрала саобраћајница са највише саобраћајних несрећа у Србији. Антић је саопштио и да је приближно 58 одсто испитаног дела магистрале, од Београда до Чачка, оцењено просечно са две од укупно пет звездица. |
||||
http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=202432 | ||||
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs | ||||