Београдски фестивал пива бренд који поправља имиџ Србије

Београд, 5. мај 2009. године – Министар трговине и услуга у Влади Републике Србије и председник Одбора за развој Београдског фестивала пива Слободан Милосављевић изјавио је данас да је тај фестивал постао веома значајан бренд који, након шест година, има све важнију улогу у поправљању имиџа Србије у свету.

Фото: Фонет

Милосављевић је на конференцији за новинаре одржаној у Скупштини града Београда поводом представљања овогодишњег фестивала указао на то да је интересовање медија за тај догађај све веће.

Он је рекао да ће овогодишњи фестивал бити одржан од 12. до 16. августа на Ушћу, и поновио да он доприноси промоцији Београда, домаће привреде и Србије као домаћина великих и значајних манифестација.

Министар је оценио да је поменута манифестација прилика и за то да се промовише пиварска индустрија, као и један од најзначајнијих инвеститора и извозника "Бол пекиџинг", али и многе компаније које желе регионално тржиште.

Према његовим речима, посебно је важно што је тај фестивал бесплатан и што ће омогућити великом броју гостију из региона да га посете и да се друже, а ове године добио је још једну значајну компоненту, а то је еколошка акција "Бирам да рециклирам".

Министар је указао на то да је главни циљ ове акције повећање свести грађана о потреби очувања животне средине и рециклаже, која је код нас на јако ниском нивоу, и навео да ће од прикупљених материјала бити купљени контејнери за сепарацију амбалаже у школама.

Државни секретар Министарства животне средине и просторног планирања Бојан Ђурић најавио је да ће од наредне школске године бити уведен трећи обавезни опциони предмет – заштита животне средине, и указао на то да се код нас свега шест одсто отпада рециклира, док у региону тај проценат износи од 30 до 40 одсто, а у неким земљама и до 90 одсто.

Ђурић је истакао да сада свега три одсто грађана Србије заштиту животне средине сврстава међу приоритетне проблеме, при чему је циљ да их на крају године буде три пута више.

Представник Београдске културне мреже Дејан Грастић рекао је да ће од 1. јула до 11. августа на Тргу Николе Пашића у Београду бити постављен штанд на којем ће свако ко донесе три празне лименке од пива добити промотивни пакет.

Он је навео да ће бити организовано и слање еколошких смс порука, а од средстава прикупљених продајом лименки и од порука биће купљени контејнери за школе.

http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=108801
Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs